Orbit Baby és un nou concepte de cotxet, pràctic i funcional sobretot perquè no és només
un cotxet, és un cotxet, una hamaca i un moisés (minicuna homologada per a
dormir), tres elements en un mateix producte. A més a més, tot es pot utilitzar
(cuco, cadira-hamaca i grup 0) sobre el suport sense necessitat de moure el nen
si està dormint. Tota una revolució!
Altres característiques que t’agradaran són:
·Orbit Baby garanteix el màxim confort en
qualsevol situació de l’usuari; és a dir, el nen/a.
·Tots els elements giren 360º
·Xàssis d’alumini d’ aeronàutica el qual ofereix
màxima resistència i sorprenent lleugeresa. Pes del xàssis: 7 kg
·Capota anti paparazzi súper extensible.
·Cotxet, espaiós, versàtil, funcional i de plegat
senzillíssim.
·Un cop plegat es pot col·locar en el maleter
d’un Mini Cooper. Increïble!
A Mimam Barcelona et recomanem Orbit Baby per
la seva qualitat i seguretat. La Majoria de cotxets o bé no tenen suspensió o
simplement disposen de suspensió de molles. Orbit Baby disposa de 4 amortidors
d’elastòmer en cada roda; és a dir 16 amortidors per a absorbir al màxim
les vibracions i sotracs mentre passegem sobre qualsevol tipus de superfície.
Aquests amortidors d’elastòmer no s’oxiden, ni fan mai soroll, a la vegada que
manté al nadó de forma estable. Vine a visitar-nos a la nostra
tenda a provar-lo, estarem encantats de mostrar-te’l en persona.
Orbit Baby es un nuevo concepto
de cochecito, práctico y funcional sobretodo porqué no es sólo un cochecito: es
un cochecito, una hamaca y un moisés (minicuna homologada para dormir), tres
elementos en un mismo producto. Además, todo se puede utilizar (cuco,
silla-hamaca y grupo 0) sobre el apoyo sin necesidad de mover el niño si está
durmiendo. Toda una revolución!
Otras características
que te gustarán son:
• Orbit Baby garantiza el máximo confort en cualquier
situación del usuario; es decir, el niño/a.
• Todos los elementos giran 360º
• El chasis es de aluminio de aeronáutica, el cual ofrece
máxima resistencia y sorprendente ligereza. Peso del chasis: 7 kg
• Capota anti paparazzi súper extensible.
• Cochecito, espacioso, versátil, funcional y de plegado
sencillísimo.
• Una vez plegado se puede colocar en el maletero de uno
Mini Cooper. Increíble!
En Mimam Barcelona te recomendamos Orbit Baby
por su calidad y seguridad. La Mayoría de cochecitos o bien no tienen
suspensión o simplemente disponen de suspensión de muelles. Orbit Baby dispone
de 4 amortiguadores de elastómero en cada rueda; es decir 16 amortiguadores
para absorber al máximo las vibraciones y sacudidas mientras paseamos sobre
cualquier tipo de superficie. Estos amortiguadores de elastómero no se oxidan,
ni hacen nunca ruido, a la vez que mantienen al bebé de forma estable. Ven a visitarnos a nuestra tienda a probarlo, estaremos encantados de
mostrártelo en persona.
Mimam Barcelona liquida del seu lineal les cadires de Grup 1 de sentit a la marxa perquè
indiscutiblement la millor opció és que els infants viatgin el màxim de temps
possible en sentit contrari.
Per què és molt
millor que els infants viatgin en sentit contrari?
Tothom sap que un recent nascut quan va amb el Maxi Cosi,
l’hem de col·locar en el cotxe en el sentit contrari de la marxa. Però, què
succeeix quan aquest Grup 0 se li queda petit? Molts pares tenen certa pressa
en girar als seus fills colocant-los en el sentit de la marxa i, malgrat que
ningú posa en dubte que tothom cerca el millor per als seus fills, aquesta
opció no és la més segura.
Sabies que viatjar en sentit contrari es fins a 5 vegades
més segur per al nadó? En els països escandinaus els infants viatgen fins als 4
anys en sentit contrari i aquesta és la causa per la qual es redueix
dràsticament el nombre de vícitmes mortals o nens ferits de gravetat. Només
depèn de nosaltres decidir què és el més segur pels nostres fills.
Màxima seguretat en
els accidents de trànsit
Els accidents de trànsit més perillosos són les colisions
frontals. És en aquest tipus d’accidents on les velocitats i forces més altes
entren en joc. Quan un infant pateix un xoc frontal i va assegut en el sentit
de la marxa, el cap es projecta violentament cap endavant, quedant subjectat
fortament per l’arnés. Això ocasiona una tremenda pressió en el coll, columna
vertebral i òrgans interns. El cap del nen queda completament desprotegit al
projectar-se amb tantíssima força cap endavant. Malgrat el nen/a pugui suportar
la força de l’impacte, la seva força muscular resulta insuficient per aguantar
tanta pressió. La columna vertebral és l’encarregada de mantenir el cap en el
seu lloc; ni tan sols un adulten
un accident de cotxe, no és capaç de mantenir el cap en el seu lloc mitjançant
els músculs del coll i hem de tenir en consideració que l’esquelet d’un nen i
d’un adult són molt diferents. La columna d’un nen està creixent, no s’han
solidificat del tot els ossos i és plena de cartílegs. Això vol dir que el coll
és molt més vulnerable a les grans forces que es produeixen en un accident de
trànsit. En el pitjor escenari, el coll s’estirarà de tal manera que la columna
es partirà. Això es coneix com decapitació interna.
En proves d’impacte (crash test) el cap dels dummies
(maniquís d’alta tecnologia per a testar els efectes dels accidents de cotxe en
els humans), el coll se’ls hi estira fins a 5 cm. La columna vertebral amb
menys d’un 1 cm d’elongació ja es pot partir.
Les costelles del nen, les quals queden per sota de l’arnés
s’inclinaran endavant, quedant aleshores desprotegits els òrgans interns com el
cor i la melsa.
Quan el nen/a va en sentit contrari a la marxa i hi ha un
xoc frontal, l’infant es projecta contra la seva cadireta i la força de
l’impacte es distribueix al llarg de tota la superficie del respatller. El
coll, columna vertebral i els òrgans interns no són sotmesos a l’estrés de la
força del xoc i conseqüentment romanen protegits.
En una cadira d’automòbil instal·lada en el sentit de la
marxa, el coll se sotmet a una força equivalent als 300-320 kg, mentre que en
els sistemes de retenció infantil en contra de la marxa la força en el coll és
equivalent als 50 kg. Us recomanem que mireu el video adjunt dedos crash testi on en pocs segons veureu el perquè és
tan crucial que el nen/a vagi a favor de la marxa o en contra de la marxa.
Segons un estudi realitzat per Volvo on es van analitzar
13.000 accidents de trànsit, en 800 casos s’hi van veure implicats com
ocupants, infants d’edats compreses entre els 0 i 4 anys. D’aquests 800
ocupants, el 40% dels nens que anaven en cadiretes a favor de la marxa van
patir lesions greus o molt greus,mentre que només un 8% dels que anaven en el sentit contrari van
patir-ne. Per això afirmem que les cadires de sentit contrari a la marxa són 5
vegades més segures que les que van a favor.
A Mimam Barcelonasabeu que ens preocupa la seguretat i
que ens esmercem sempre en oferir els productes que garanteixin la màxima
seguretat per als vostres fills. Per aquest motiu Mimam Barcelonaha decidit liquidar del seu stock les cadires a favor de la
marxa de grup 1, comercialitzant fundamentalment aquells sistemes de retenció infantil que van instal·lats en el sentit contrari a la marxa pels grups de 0-1 i 0-1-2. No obstant això, per a aquells vehícles d'interior d'habitacle més petit i no compatibles amb les cadires de sentit contrari, Mimam seguirà oferint la cadira Be Safe IZI Comfort com a una opció vàlida.
Vine a visitar-nos a la nostra tenda i estarem
encantats de mostrar-te en persona els avantatges de les cadiretes col·locades
en sentit contrari de la marxa, disposem de diferents marques i models.
Mimam Barcelona liquida de su lineal
las sillas de Grupo 1 de sentido a la marcha porqué indiscutiblemente la mejor
opción es que los niños viajen el máximo de tiempo posible en sentido
contrario.
¿Por qué es mucho
mejor que los niños viajen en sentido contrario?
Todo el mundo sabe que un recién nacido cuando va en Maxi Cosi,
lo tenemos que colocar en el coche en el sentido contrario de la marcha. Pero, ¿qué sucede cuando este Grupo 0 se le queda pequeño? Muchos padres tienen cierta
prisa en girar a sus hijos y colocarlos en el sentido de la marcha y, a pesar
de que nadie pone en entredicho que todo el mundo busca lo mejor para sus
hijos, esta opción no es la más segura.
¿Sabías que viajar en sentido contrario es hasta 5 veces más
seguro para el bebé? En los países escandinavos los niños viajan hasta los 4
años en sentido contrario y esta es la causa por la cual se reduce
drásticamente el número de víctimas mortales o niños heridos de gravedad. Sólo
depende de nosotros decidir qué es lo más seguro para nuestros hijos.
Máxima seguridad en
los accidentes de tráfico
Los accidentes de tráfico más peligrosos son las colisiones
frontales. Es en este tipo de accidentes donde las velocidades y fuerzas más
altas entran en juego. Cuando un niño sufre un choque frontal y va sentado en
el sentido de la marcha, la cabeza se proyecta violentamente hacia adelante,
quedando sujetado fuertemente por el arnés. Esto ocasiona una tremenda presión
en el cuello, columna vertebral y órganos internos. La cabeza del niño queda
completamente desprotegida al proyectarse con tantísima fuerza hacia adelante. A
pesar de que el niño/a pueda soportar la fuerza del impacto, su fuerza muscular
resulta insuficiente para aguantar tanta presión. La columna vertebral es la
encargada de mantener la cabeza en su lugar; ni siquiera un adulto en un
accidente de coche, es capaz de mantener la cabeza en su lugar mediante los
músculos del cuello y tenemos que tener en consideración que el esqueleto de un
niño y de un adulto son muy diferentes. La columna de un niño está creciendo,
no se han solidificado del todo sus huesos y está llena de cartílagos. Esto
quiere decir que el cuello es mucho más vulnerable a las grandes fuerzas que se
producen en un accidente de tráfico. En el peor escenario, el cuello se
estirará de tal manera que la columna se partirá. Esto se conoce como
decapitación interna.
En pruebas de impacto (crash test) la cabeza de los dummies
(maniquíes de alta tecnología para testar los efectos de los accidentes de
coche en los humanos), el cuello se les estira hasta 5 cm. La columna vertebral
con menos de un 1 cm de elongación ya se puede partir.
Las costillas del niño, las cuales quedan por debajo del arnés
se inclinarán hacia adelante, quedando entonces desprotegidos los órganos internos
como el corazón y el bazo.
Cuando el niño/a va en sentido contrario a la marcha y hay
un choque frontal, el niño se proyecta contra su sillita y la fuerza del
impacto se distribuye a lo largo de toda la superficie del respaldo. El cuello,
columna vertebral y los órganos internos no son sometidos al estrés de la
fuerza del choque y consecuentemente permanecen protegidos.
En una silla de automóvil instalada en el sentido de la
marcha, el cuello se somete a una fuerza equivalente a los 300-320 kg, mientras
que en los sistemas de retención infantil en contra de la marcha la fuerza en
el cuello es equivalente a los 50 kg. Os recomendamos que miréis el video adjunto
de dos crash test y dónde en pocos segundos veréis porqué es tan crucial que el
niño/a vaya a favor de la marcha o en contra de la marcha.
Según un estudio realizado por Volvo donde se analizaron
13.000 accidentes de tráfico, en 800 casos se vieron implicados como ocupantes niños de edades comprendidas entre los 0 y 4 años. De estos 800 ocupantes, el
40% de los niños que iban en sillitas a favor de la marcha sufrieron lesiones
graves o muy graves, mientras que sólo un 8% de los que iban en el sentido
contrario las sufrieron. Por eso afirmamos que las sillas de sentido contrario a la
marcha son 5 veces más seguras que las que van a favor.
En Mimam Barcelona sabéis que nos preocupa la
seguridad y que nos esforzamos siempre en ofrecer los productos que garanticen
la máxima seguridad para vuestros hijos. Por este motivo Mimam Barcelona ha decidido liquidar de su stock las sillas a favor de la marcha
de grupo 1, comercializando fundamentalmente aquellos sistemas de retención infantil que van instalados en sentido contrario a la marcha para los grupos de 0-1 y 0-1-2. No obstante para aquellos vehículos de interior de habitáculo más pequeño y no compatibles con las sillas de sentido contrario, Mimam seguirá ofreciendo la silla Be Safe IZI Comfort como una opción válida.
Ven a visitarnos a nuestra tienda y estaremos
encantados de mostrarte en persona las ventajas de las sillitas colocadas en
sentido contrario de la marcha, disponemos de diferentes marcas y modelos.
Gràcies al coixí de Theraline s’ha acabat això
de buscar coixins per tota la casa. Ara podràs canviar de posició amb facilitat
per sentir-te més còmoda en el llit, en el sofà, en la cadira del despatx…
perquè el coixí Theraline és més que un coixí de lactància, l’utilizaràs durant
l'embaràs i després del part durant la lactància. Fins i tot, hi ha qui li ha
donat un ús més enllà de la maternitat, com a coixí per dormir de costat i
suport per a les cames
El coixí original de maternitat i lactància de Theraline
manté les cames i la panxa en posició confortable; fins i tot el cap i les
espatlles estan ben recolzades. Per tant, ajuda a evitar aquestes males nits
durant els últims mesos de l'embaràs, gràcies a la menor càrrega en esquena i
cames.
I sobretot, Theraline està pensat per a una lactància
relaxada per la seva gran superfície de suport de 15“ en el centre, per que
permet descarregar coll i espatlles, perquè és un magnífic suport per a
l'esquena, és apte per a totes les posicions habituals de lactància i perfecte
per alletar a bessons.
A Mimam Barcelona et recomanem el coixí
original de maternitat i lactància de Theraline per la seva qualitat, perquè
compta amb un farciment format per milions de microperles tan lleugeres com una
ploma. Aquest magnífic farciment s'adapta a la forma del cos, sense importar la
posició que tingui, ja estigui tombada o asseguda. A diferència d'altres coixins,
es manté sempre en el seu lloc sense cedir. És antial·lèrgic, càlid i
transpirable. Vine a visitar-nos a la nostra tenda i estarem
encantats de mostrar-te’l en persona o si ho prefereixes també trobaràs alguns
models a la nostra botiga online.
Gracias a la almohada de Theraline,
se acabó lo de buscar almohadas por toda la casa. Ahora podrás cambiar de
posición con facilidad para sentirte más cómoda en la cama, en el sofá, en la
silla del despacho… porqué el cojín Theraline es más que un cojín de lactancia
lo usarás durante el embarazo y después del parto durante la lactancia.
Incluso, hay quien le ha dado un uso más allá de la maternidad, como almohada
para dormir de lado y apoyo para las piernas
La almohada original de maternidad y lactancia de Theraline
mantiene las piernas y la barriga en posición confortable; incluso la cabeza y
los hombros están bien apoyados. Por tanto, ayuda a evitar esas malas noches
durante los últimos meses del embarazo, gracias a la menor carga en espalda y
piernas.
Y sobretodo, Theraline está pensada para una lactancia
relajada por su gran superficie de apoyo de 15“ en el centro, por que permite
descargar cuello y hombros, porqué es un magnífico apoyo para la espalda, es
apta para todas las posiciones habituales de lactancia y perfecta para
amamantar a gemelos.
En Mimam Barcelona te recomendamos la almohada original de maternidad y lactancia de Theraline por
su calidad, porqué cuenta con un relleno formado por millones de microperlas
tan ligeras como una pluma. Este magnífico relleno se adapta a la forma del
cuerpo, sin importar la posición que tenga, ya esté tumbada o sentada. A
diferencia de otras almohadas, se mantiene siempre en su sitio sin ceder. Es
antialergénica, cálida y transpirable. Ven a visitarnos a nuestra tienda y estaremos encantados de mostrártelo
en persona o si lo prefieres también encontrarás algunos modelos en nuestra tiendaonline.
A Mimam Barcelona ens
preocupa de manera especial la seguretat infantil en la carretera,
per aquesta raó, est és un dels temes que apareix en repetides
ocasions en el nostre blog. Cert és que a poc a poc anem avançant
amb majors i millors mesures de seguretat; no per evitar accidents
posat que aquests vénen sense avisar, però sí per minimitzar al
màxim les greus conseqüències que aquests comporten.
La Direcció general de trànsit ens
detalla unes regles d'or que bé cal destacar i volem recordar-te:
• Mai portar al nen en braços.
• Mai col·loqui una cadireta
instal·lada en sentit contrari en el seient davanter i amb l’Airbag
connectat.
• No baixar la guàrdia en els
trajectes curts. En la ruta de casa al col·legi és on s'acumulen
les majors conductes de risc.
• Els nens hauran de viatjar en
sentit contrari a la marxa el major temps possible. Si es pot fins
als 4 anys.
• Els arnessos o el cinturó no
hauran d'anar ni retorçats, ni doblegats, ni folgats.
• El Sistema de Retenció Infantil
(SRI) ha d'anar perfectament instal·lat. No ha de moure's. La millor
opció és l'ancoratge mitjançant el sistema ISOFIX.
• El cap del nen mai ha d'apuntar per
sobre del respatller de la cadireta. Si això ocorre indica que hem
de canviar la cadira per una d'un grup superior.
• Els pares han de donar exemple
cordant-se en tot moment el cinturó de seguretat.
Qui hagi seguit amb anterioritat el
nostre blog haurà vist que sovint parlem dels enormes avantatges de
que els nens viatgin en sentit contrari el màxim temps possible. Als
països escandinaus la seguretat vial històricament ha estat molt
més desenvolupada que en altres latituds europees. A Suècia la
normativa de tràfic obliga al fet que els nens viatgin en sentit
contrari fins als 4 anys i quan es compara l'índex de mortalitat a
conseqüència d'accidents de trànsit en nens d'aquesta franja
d'edat (0-4 anys), les estadístiques són demoledores en contra
nostra…; és a dir, on els nens sobre els nou o deu mesos són
canviats al sentit de la marxa, les lesions i víctimes mortals són
molt superiors que a Escandinàvia.
Aquest és el motiu pel qual des de
Mimam Barcelona parlem tan sovint dels inqüestionables
avantatges que els nostres fills viatgin en sentit contrari el major
temps possible. Com diu la DGT, si es pot fins als 4 anys.
Potser de vegades una família pot
dubtar a l'hora de comprar una cadira de cotxe de sentit contrari, ja
que certament són de preu superior a les tradicionals a favor de la
marxa, però des de Mimam Barcelona no ens cansarem
d'assessorar amb la màxima honestedat i en qüestió de seguretat
vial, els sistemes de retenció de sentit contrari a la marxa salven
5 vegades més vides que les altres.
No volem acomiadar-nos sense abans
comentar, que qui més sap de sentit contrari és qui més temps
porta creient, invertint i desenvolupant productes que garanteixin la
màxima seguretat envers els nostres fills. Pares i mares de tot el
món, aquests no són uns altres que els nostres amics noruecs de Be
Safe, una marca que trobareu a la nostra botiga i que estarem
encantats de mostrar-te personalment cadascuna de les seves
prestacions.