dimarts, 11 de febrer del 2014

[CAT] Què és i-Size?


i- Size és la nova normativa de seguretat europea que afecta l'ús de cadiretes de cotxe per a nadons de menys de 15 mesos. Va entrar en vigor el juliol de 2013 i millora la seguretat en diversos aspectes, sobretot ampliant el temps de viatge d'esquena al sentit de la marxa, el qual passa a ser obligatori fins als 15 meso .

Per què és necessària una nova normativa?
En els últims anys, ha millorat molt la seguretat dels nens que viatgen en automòbil. No obstant això, els accidents de cotxe segueixen sent una de les principals causes de mortalitat infantil. Per això, calia fer canvis en la normativa per millorar la seguretat infantil durant els desplaçaments.

A més, la normativa actual - l'ECE R44 - fa temps que ve sent criticada per fabricants, pediatres i associacions de consumidors, ja que és una normativa de mínims que ha quedat insuficient a les necessitats de mobilitat de la societat actual.

Sense anar més lluny, l'ECE R44 no verifica la protecció davant l'impacte lateral i no obstant això al voltant del 25% dels accidents de trànsit són ocasionats per un impacte lateral. Així mateix, la R44 permet que un nadó vagi de cara a la marxa amb només 9 mesos, la qual cosa és altament desaconsellable des del punt de vista de la seguretat per al menor. També i com ja és sabut, l'actual normativa europea es basa en el pes del nadó i no en l'alçada, podent fàcilment propiciar que el nen viatgi en una cadira de cotxe inadequada.

Què pretén la nova norma i- Size?
1) Reduir el risc d'instal·lació incorrecte. Totes les cadires d'auto i- Size s'instal·laran exclusivament amb fixació Isofix.
2) Orientar els nadons en sentit contrari a la marxa fins als 15 mesos. D'aquesta manera el nadó rep fins a 5 vegades menys pressió a la zona cervical en cas de col·lisió frontal.
3) Classificar les noves cadires d'auto en funció de l'estatura.
4) Oferir protecció contra l'impacte lateral. L'homologació i- Size exigeix ​​una prova que verifica la resposta del dispositiu davant un impacte lateral, cosa que l'actual ECE R44 no.
5) Garantir la compatibilitat amb els automòbils. Tots els dispositius i- Size seran compatibles amb tots els seients etiquetats i- Size en un automòbil.

Quan entra en vigor aquesta normativa i- Size?
i- Size es desplegarà en tres fases progressives que seran:
· Primera fase serà per als dispositius integrals amb Isofix fins a 105 cm (actuals grups 0 i I a la R44). Es va iniciar al juny 2013.
· Segona fase comprèn els dispositius no - integrals amb Isofix a partir dels 100 cm (actuals grups II i III a la R44). Serà al 2016, però no hi ha encara data confirmada.
· La tercera fase comprèn els dispositius sense Isofix. No existeix encara data.
· I- Size conviurà fins al 2018 amb l'actual norma R44/04

Distintius
- Tots els dispositius de retenció i- Size portaran l'etiqueta i- Size en lloc de la R44.
- Tots els seients de automovil i- Size portaran la mateixa etiqueta.

[CAS] ¿Qué es i-Size ?



i-Size es la nueva normativa de seguridad europea que afecta al uso de sillas de auto para bebés de menos de 15 meses. Entró en vigor en julio de 2013 y mejora la seguridad en diversos aspectos, sobre todo ampliando el tiempo de viaje de espaldas a la marcha , el cual pasa a ser obligatorio  hasta los 15 meses.

¿Por qué es necesaria una nueva normativa?
En los últimos años, ha mejorado mucho la seguridad de los niños que viajan en automóvil. Sin embargo, los accidentes de coche siguen siendo una de las principales causas de mortalidad infantil. Por ello, era necesario realizar cambios en la normativa para mejorar dicha seguridad infantil durante los desplazamientos.

Además, la normativa actual - la ECE R44 - hace tiempo que viene siendo criticada por fabricantes, pediatras y asociaciones de consumidores, puesto que es una normativa de mínimos la cual ha quedado insuficiente a las necesidades de movilidad de la sociedad actual.

Sin ir más lejos, la  ECE R44 no verifica la protección ante el impacto lateral y sin embargo alrededor del 25% de los accidentes de tráfico son ocasionados por un impacto lateral. Asimismo, la R44 permite que un bebé vaya de cara a la marcha con sólo 9 meses, lo cual es altamente desaconsejable desde el punto de vista de la seguridad para el menor. También y como ya es sabido, la actual normativa europea se basa en el peso del bebé y no en la estatura, pudiendo fácilmente propiciar que el niño viaje en una silla de auto inadecuada.

¿ Qué pretende la nueva norma i- Size?
1) Reducir el riesgo de instalación incorrecta. Todas las sillas de auto i-Size se instalarán exclusivamente con fijación Isofix.
2) Orientar a los bebés en sentido contrario a la marcha hasta los 15 meses. De este modo el bebé recibe hasta 5 veces menos presión en la zona cervical en caso de colisión frontal.
3) Clasificar las nuevas sillas de auto en función de la estatura.
4) Ofrecer protección contra el impacto lateral. La homologación i-Size exige una prueba que verifica la respuesta del dispositivo ante un impacto lateral, cosa que la actual ECE R44 no.
5) Garantizar la compatibilidad con los automóviles. Todos los dispositivos i-Size serán compatibles con todos los asientos etiquetados i-Size en un automóvil.

¿Cuándo entrará en vigor dicha normativa i-Size?
i-Size se desplegará en tres fases progresivas las cuales serán:
· Primera fase será para los dispositivos integrales con Isofix hasta 105 cm (actuales grupos 0 y I en la R44). Se inició en Junio 2013.
· Segunda fase comprende los dispositivos no-integrales con Isofix a partir de los 100 cm (actuales grupos II y III en la R44)., Será en el 2016, pero no existe aún fecha confirmada.
· La tercera fase comprende los dispositivos sin Isofix. No existe todavía fecha.
· i-Size convivirá hasta el 2018 con la actual norma R44/04

Distintivos
- Todos los dispositivos de retención i-Size llevarán la etiqueta i-Size en lugar de la R44.
- Todos los asientos de automovil i-Size llevarán la misma etiqueta.

dimecres, 5 de febrer del 2014

[CAT] Coneixes els cotxets I-Candy?


I-Candy és una companyia famililar britànica fundada en els anys 30 i per tant amb  80 anys d’experiència en la fabricació de cotxets.
La seva filosofia es resumeix en quatre paraules: seguretat, innovació, disseny i funcionalitat.
Gràcies al seu enorme èxit en el mercat britànic, I-Candy ben aviat es va expandir pel mercat Europeu. 


Des de 2009 la marca està present en els mercats de: Escandinàvia, Benelux, Espanya, Portugal i República Txeca. A partir del 2010 i 2011 la seva expansió va continuar per Austràlia, Nova Zelanda, Singapur, Grècia, EAU i Israel. Recentment els cotxets I-Candy també es poden veure pels carrers de Rússia, Eslovàquia, Itàlia, Alemanya i Austria.

No deixeu de venir a conèixer a MIMAM aquest magnífic cotxet; de ben segur que a més d’uns pare i mare us enamorarà.


[CAS] ¿Conocéis los cochecitos I-Candy?


I-Candy es una compañía familiar británica fundada en los años 30; es decir con 80 años de experiencia en la fabricación de cochecitos.
Su filosofía se resume en cuatro palabras: seguridad, innovación, diseño y funcionalidad.
Gracias a su gran éxito en el mercado británico, I-Candy muy pronto inició su expansión por el mercado europeo. 


Desde 2009 la marca está presente en los mercados de: Escandinavia, Benelux, España, Portugal y República Checa. A partir del 2010 y 2011, su expansión continuó por Australia, Nueva Zelanda, Singapur, Grecia, EUA e Israel. Recientemente los cochecitos I-Candy pueden verse por la calles de Rusia, Eslovaquia, Italia, Alemania y Austria.

No dejéis de pasaros por MIMAM a conocer este magnífico cochecito; estamos seguros que a más de uno os enamorará.

dijous, 30 de gener del 2014

[CAT] Seguretat i sofisticació en una cadira d'auto


A MIMAM ens preocupem per la seguretat del teu fill, sobretot quan de viatjar en cotxe es tracta. Per aquest motiu busquem sempre poder oferir-te cadires d'auto que siguin l'últim en seguretat i comfort.
L'última incorporació a la nostra botiga és la Monza Noza Seatfix de Recaro ( de 15 a 36kg ), l'últim en seguretat que a més incorpora un sistema d'àudio integrat a la cadira.
Recaro ha incorporat coixins laterals addicionals, juntament amb suports d'escuma a la zona del maluc i el cap per distribuir la càrrega en cas d'impacte. Les seves ales laterals amb funció de ventilació funcionen també com a elements que absorbeixen l'energia en cas d'impacte lateral. Els seus reposabraços fixos proporcionen protecció lateral addicional en l'àrea del maluc. Amb tecnologia Seatfix, les seves terminacions integrades Seatfix la instal·len de forma segura als ancoratges Isofix de l'automòbil, tot i que també s'adapta a aquells cotxes sense sistema Isofix.



Les seves principals característiques són:

  • El nen s'assegura amb el cinturó de 3 punts de l'automòbil i per l'ancoratge Seatfix estarà més segur en cas d'impacte lateral, perquè el cinturó no ha de contenir el pes de la cadira també.
  • El seu avançat sistema de circulació de l'Aire RECARO (ACS) garanteix que l'aire circuli lliurement per a major confort i benestar.
  • Extremadament confortable amb immillorable ergonomia com a resultat de la seva escuma ventilada desenvolupada per a la indústria automotriu.
  • Reposacaps regulable en onze posicions (amb guia orientativa a la mida del nen) per garantir un ajust òptim.
  • Sistema d'Àudio RECARO: altaveus integrats en el reposacaps per entretenir el nen amb música o pel·lícules i un pràctic butxaca al seient per guardar un MP3.
  • Respatller regulable en profunditat que sosté el cap del nen de forma segura en dormir. D'aquesta manera, el seu cap no cau cap endavant mentre dorm, mantenint-se així a la zona de protecció del cap.

[CAS] Seguridad y sofisticación en una silla de auto


En Mimam nos preocupamos por la seguridad de tu hijo, sobretodo cuando de viajar en coche se trata. Por este motivo buscamos siempre poder oferecerte sillas de auto que sean lo último en seguridad y confort.
La última incorporación en nuestra tienda es la Monza Noza Seatfix de Recaro (de 15 a 36kg), lo último en seguridad que además incorpora un sistema de audio integrado en la silla. 
Recaro ha incorporado cojines laterales adicionales, junto con soportes de espuma en la zona de la cadera y la cabeza para distribuir la carga en caso de impacto. Sus alas laterales con función de ventilación funcionan también como elementos que absorben la energía en caso de impacto lateral. Sus reposabrazos fijos proporcionan protección lateral adicional en el área de la cadera. Con tecnología Seatfix, sus terminaciones integradas Seatfix la instalan de forma segura a los anclajes Isofix del automóvil, aunque también se adapta a aquellos coches sin sistema Isofix.


Sus principales características son:
  • El niño se asegura con el cinturón de 3 puntos del automóvil y por el anclaje Seatfix estará más seguro en caso de impacto lateral, porque el cinturón no tiene que contener el peso de la silla también.
  • Su avanzado Sistema de Circulación del Aire RECARO (ACS) garantiza que el aire circule libremente para mayor confort y bienestar.
  • Extremadamente confortable con inmejorable ergonomía como resultado de su espuma ventilada desarrollada para la industria automotriz.
  • Reposacabezas regulable en once posiciones (con guía orientativa al tamaño del niño) para garantizar un ajuste óptimo.
  • Sistema de Audio RECARO: altavoces integrados en el reposacabezas para entretener al niño con música o películas y un práctico bolsillo en el asiento para guardar un MP3.
  • Respaldo regulable en profundidad que sostiene la cabeza del niño de forma segura al dormir. De esta forma, su cabeza no cae hacia adelante mientras duerme, manteniéndose así en la zona de protección de la cabeza

dimecres, 29 de gener del 2014

[CAT] Evolutwin...El cotxet que s'adapta a la teva família (per a un, dos, bessons...)


A MIMAM ens ha arribat l'últim model de cotxet individual o per a dos de la marca francesa Red Castle. 
Evolutwin està dissenyat per a totes les configuracions que necessiti una família, és adequat per als nens d'edat similar o bessons, però també es pot utilitzar en mode individual, per a un de sol.
Està fabricat amb un xassís que s'estén o retreu de forma fàcil i ràpida, així es pot adaptar la posició i col·locació dels nens segons el moment. Sigui quina sigui l'elecció, es garanteix la comoditat de cada nen. Cada seient amb arnés de 5 punts, és adequat per al seu ús des del naixement, fins que cada nen pesa fins a 15 kg.


Evolutwin s'adapta a la seva família i a cada instant. Disposa d'un sistema de plegat molt fàcil i permet fins a 38 combinacions diferents!!

No t'ho perdis! Vine a MIMAM i t'explicarem tots els seus avantatges i possibilitats.